hoppower

Alla inlägg under augusti 2011

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 31 augusti 2011 20:05

Halloj!

Idau var jag i skolan som vanlig-.-

Jag var med kompisar och titta film :P

sen typ inget kom hem och åt och nu blogg och facebook.

här kommer komma lite bilder (BILDBOMB)

Om ni undrar vem de e jag lögger ut bilder på så e de Rex (hund) Solon (häst) :p

Och bilder på fickar ifrån de där aqvarimuet och på Örli (häst) hehe:P här e lilla Rex!<3 sen ko Solon och sen Örli och till sist fickarna :P<3    

     

        

Det e en jätte gamla bild på mig och Solon när vi hoppar:P inte världens bäästa bild men har inte många andra :p


Men ha det..<3

Mandsaan !<3

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 31 augusti 2011 15:35

hej !

idag så ska jag följa med julia och se när hon rider ! :)

kuligt !

hon rider på samma ridskola som mig och mandsan ;)


Idag har det varit skola och ja det var väl hyfsat okej ;)

vi började 10.25 :DD !!

vi börja med klassråd sen lunch sen SO och sist spanska :)


Så det har varit en chill dag ;D


har precis ätit pannkakor :p yummi !


Men mu ska jag sticka :) kommer ett roligt inlägg snarast :)

så håll utkik !


//ollsan <3

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 30 augusti 2011 18:13

hej alla !

idag har jag och varit och badat med lovisa och julia :D

skit kul !

kom hem nästan  precis så ;)

asså vi var på sån innomhusbassäng som det finns simskola med eler vad man ska säga x) haha

Men iaf :)

simmade typ 15-16 längder, en länga var 25 m :) så det var rätt bra !

fast julia simma 37 ;oo... och  lovisa .. venne men mer än mig iaf ;p hehe

 

(google bild)


Har faktiskt bestämt mig att jag vill börja åka rullor mer !:) asså typ så minst en gång i veckan och sen ut och jogga också :)


fast ja ! det lär inte hålla jätte länge ;p hgahah , vill gärna ha någon med mig :) men ja ..... mina kompisar e väl upptagna ibland , och det e inte kul att göra det själv :(


men ja !

ha det bra! ..... ett tips om ni har konditions test i skola eller så , ni ska INTE prata med någon annan för ni kommer bli mycket tröttare !


ja det var ett litet tips ;p hahaha !


//ollsan <3

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 29 augusti 2011 21:09

Hejjsan !<3

Idaau var de skola-.- TRÅÅKIGT!

Som ni nog märker så gillar jag inte skolan speciellt inte att gå kl 07.00 eller 06.30 -.-

Men jag hade ändå kul efter skolan så klart :P

Jag var med mina underbara kusiner Nellie<3 och Elin <3

Vi hoppade Rex (min hund),hoppa studsematta och lekte kurra gömma hehe :P

Vi hade inget att göra så då sa Nellie kurrgömma haha !:P


Vi skulle till Solon igentligen men de blev inte de vi palla i;P

så vi va hemma då osv...

Guldlock e halt :( så jag kan inte rida för hon e på behandling :'(


Men vi får väl hoppas att hon blir bra igen :)


Gör inte mkt nu sitter och tittar på tv kolla MTV

16 and pregnant och snart e de Criss angel mindfreak han e Kunglig ;)


Men jag laddar upp bilder imrogon lite på Solonch Rex när dom hoppar och på mig och Guldlock :D


men nu ska jag gå ses imorgon ! pöss ..

Mandsaan !<3

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 29 augusti 2011 15:53

hej hej !


idag har jag varit i skolan :)

dte var väl helt ok, vi hade håltimme så vi bara chilla i korridoren :)


Nu har jag precis ätit makaroner och köttbullar :p yummi !

typiskt svensk mat ;P hehe

 


Min favorit rätt eller ja mat e Taco, pizza och kött med klyftpotatis med hemmagjord bearnésås eller  hur det stavas :p

mm det e riktigt gott :D min pappa och bror gör världens godaste bearnésås .... *dreglar*


Men ja jag gillar även kyckling med jasmine ris och lite sånt :p


men ha det bra !


//ollsan <3

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 28 augusti 2011 20:05

Jag har inte bloggat mkt för att min data e fett seg ! och jag har inte haft tid och ork :P

Men så ni vet så bloggar jag inte mkt vart annan vecka...


Idaau har jag haft kul för jag var hos den bäste kayleigh :p

Vi lös hoppa henne ponny och sen red jag hennes shettis jolley

Jag hoppade höjden var ungefär... 40-50 cm tror jag ;D


Och igår så red jag på en häst som heter Grapy barbacka :D

Hon var inte alls spetsig och var inte alls skumpig :)


Vi träna lite skänkel vikning...

Hon gick i form så sjjukt fiin :)


Har inga bilder :/ menmen....


Vet inte vad jag ska skriva mer ..

Jo att jag bloggar inte mkt för att de tröttar ut er eller jag vet inte ..

Komentera och säg vad ni saknar på vår blogg vad ni tycker e intressant att läsa och hur mkt ni vill at vi ska uppdatera om dagarna en gång,två gånger eller tre gånger .


Det e skola imorgon måndag


Men ni får ha det !


Mandsaan !<3



Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 28 augusti 2011 19:27

hej alla !!


sorryyy för dålig uppdatering :(

Har haft fullt upp :)


igår var det ridning , fick Jack .

han var helt ok , fast ja , lite seg ibland :p hehe men han hade härlig galopp ! och ja alla red barbacka fast när vi hade travat lite så tog jag på sadel x)

han var så sjuuuukt spetsig ! -.-' asså det gick bara inte !

så jag red utan stigbyglar en hel lektion ;)


har träningsvärk -.-' men de e bara positivt ! :)

vi hade lite dressyr, vi gjorde skänkelvikningar och så :)


sen vid 4 var det fem kamp :DD


det var jag ,julia, sofie, cajsa o elvira i ett lag !:)


vi kom typ femma :p hehehe

och vi vann mössor :D hehe


sen sov jag julia och sofie över hos sofie :D

fan vad vi hade kul idag asså !:D

ja igår osså ;))


men ha det bra ! nu ska jag in och duscha och sen äta lite smulpaj typ :p heheh


see ya !

p.s imorgon e det skola -.-' men ja ses !


//ollsan <3

  sötis ! :*

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 26 augusti 2011 15:00

hejhej !

sorry för dålig uppdatering  :$


men ja har inte haft tid och så !;)


men nu jävlar :D ahhhaa

Idag ska jag träffa kompisar :)

E helt slut ! orkar inte ut egentligen men ja , vi ser ;))



Imorgon ska vi rida !:)

sen e det femkamp på ridskolan ! :D

det ska vara jag julia, sofie, cajsa och anna :)

vi får se hur det går :pp

men ja hejdp !

//ollsan


Ovido - Quiz & Flashcards