hoppower

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 28 december 2011 15:40



Julia:   ollsans svar :  


Ridspö / sporrar

dusc ha / bada

singel / upptagen

chips / popcorn

TV / dator

H&M / gina


Mandsans svar:

Ridspö/sporrar?
Ducsha/bada?

Singel/upptagen?

Chips/popcorn?

TV/dator?

H&M/ gina?


Josefine:  Hur länge har ni ridit ?


Ollsan har ridit i 5 år och Mandsan 4 år

 

Emelie:  Om ni skulle få välja vilken häst du ville vilken skulle det vara ? (en du träffat)


Ollsan - Det är svårt, på ridskolan skulle jag valt Iris, fast på ett sätt inte för hon e för snäll och gör typ allt man säger, man vill ha lite utmaning ibland ! Om jag skulle få välja någon privathäst så skulle jag valt Betty Boop eller typ Paola. Ni vet inte vem dom e men Betty e hopphäst och Paola e mer dressyr !


Mandsan -På ridskolan had ejag valt Iris men som Ollsan sa att hon är för snäll och görallt man vill att hon ska göra + att hon är triangel märkt :(.Men som privatare hade jag valt Pavarotti eller Paola !


Sofie:

Ollsans svar :


Emil / ricky

emil (den andra) /johan

oliver / johan

hoppning/dressyr

H&M / gina

zsuliu/mynta

pella / tösen

iris/mynta

sporrar /spö

brun / vit

fux/svart

skor/stövlar

väst/hjälm

paddock/ridhus

rida ut /paddock

snabb häst som är svår att stanna och som busar / slö häst som är hur snäll som helst - oj vad svårt ! inget av det faktiskt ! :p


Mandsaans svar:

hoppning/dressyr

H&M / gina

zsuliu/mynta

pella / tösen

iris/mynta

sporrar /spö

brun / vit

fux/svart

skor/stövlar

väst/hjälm

paddock/ridhus

rida ut /paddock

snabb häst som är svår att stanna och som busar / slö häst som är hur snäll som helst


Tack för alla frågor och tack för att ni läser vår blogg detta kommer va vårt sista inlägg på bloggplatsen för vi kommer flytta till Devote.se hoppas ni följer oss där ? innan vi tar bort denna så länkar vi vår nya :)


//hoppower<3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejsan !   Om jag ska vara ärlig så saknar jag faktiskt denna bloggen !   jag tyckte vi .. eller mest jag gjorde faktiskt bra och roliga inlägg !   Det går väldigt segt på den nya bloggen , har ingen aning vilken header och design vi ska ...

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 22 december 2011 20:11


hejhej !   igår var det skolavslutning ju !     var ju på stan med julia och sofie, tror jag redan berättat det .     iaf ....     sen på kvällen stack jag , julia , sofie, cajsa, lovisa och alexander och bowla !   det var h...

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 21 december 2011 18:05

  Inom ridning så är min favorit gren hoppning !   jag har själv varit rädd för att hoppa och jag vågade knappt hoppa....   men nu vågar jag ju såklart ! men jag är fortfarande lite feg när det gäller hoppning !     men är rätt stol...

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 21 december 2011 17:00

glöm inte frågestunden !         ni får fråga vad ni vill !   men vi svarar inte på fööör personliga frågor.     men snälla snälla snälla fråga på !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 21 december 2011 16:52

hejhej !   Idag så var det skolavslutning :D   äntligen LOV !   sen stack jag , julia och sofie upp till stan och fika på espresso house ! tog varmchoklad och muffins <3   mys <3     sen gick vi runt lite och jag och jul...

Presentation

hej ! vi e två hästgalna tjejer ! här kan ni läsa om hästar och massa annat kul :)
MVH hoppower

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards