hoppower

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Nästa inköp !

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 18 december 2011 13:54

hejhej



Nästa inköp jag ska göra är att köpa ny mascara !

(fast inte än )



jag ska köpa en sån med en vit på ena sidan och en svart på andra ..


en sån här :


 


jag ska kanske inte köpa exakt den man ja ni fattar .....




------------------------------------


man tar först den vita och sen den svarta !



den vita typ skyddar ögonfransarna,


och det är typ mineraler i den eller något sånt !


Det är ju rätt bra , för mina ögonfransar har blivit helt korta :(


innan hade jag helt långa men sen när jag började att använda mascara så har det blivit sämre !


det e ju klart att man får mindre ögonfransar och kortare och så ...


ingen nyhet precis men ja ... !


----------------


så den ska jag VERKLIGEN köpa !


min mamma har en sådan och hon tycker nog den e rätt bra .... i think ! haha

( hon har inte exakt en sån men ja .... samma sak )



har ni en sådan ?

vad tycker ni om den ;D

skulle vara kul och läsa !


ifall man ska köpa den eller inte !


ha det bra !


//ollsan



P.S jag har One by One och jag trodde den skulle vara bättre än vad den e :/


jag gillar inte en sån borste som den har !


här e den :

 





sen har jag denna :



den är faktiskt bra ! :)


fast jag stör mig om det kommer utanför så e det helt svårt och ta bort för den är vattentät .


haha


 


jag gillar denna mer !

 
 
Ingen bild

LisaHjurtbrandts

19 december 2011 22:13

Hej gumman ! :D
på tal om korta ögon fransar...
du kan bara ta vaselin på ögonfransarna så hålelr dom sig åerfuktade men ta även vaselin på ögonfranslinjen , du vet där man applicerar eyeliner!
det ger jätte mycket näring till dina ögonfransar så dom växer, blir tjockare och håller bättre !
I början komemr du tappa 1 till 5 ögonfransar , men det är för att dom andra ska få plats ött växa , ETT SUPERBRA TIPS SOM FUNKAR !
du kan köpa vanligt vaselin på COOP Nära , eller var som helst egenteligen :)
dom komemr i en gul,rund liten burk :)
P.S ta helst vattenfri vaselin ;)
Puss & Kram eran blogg e jätte intressan ! Kul att läsa :)

mandsaanollsaan mandsaanollsaan

20 december 2011 14:43

hejhej ! :D okej tack för tipset !
aw vad kul att höra :DD
Puss&kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejsan !   Om jag ska vara ärlig så saknar jag faktiskt denna bloggen !   jag tyckte vi .. eller mest jag gjorde faktiskt bra och roliga inlägg !   Det går väldigt segt på den nya bloggen , har ingen aning vilken header och design vi ska ...

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 28 december 2011 15:40

    Julia:   ollsans svar :     Ridspö / sporrar dusc ha / bada singel / upptagen chips / popcorn TV / dator H&M / gina   Mandsans svar: Ridspö/sporrar?Ducsha/bada? Singel/upptagen? Chips/popcorn? TV/dator? H&M/ gina? ...

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 22 december 2011 20:11


hejhej !   igår var det skolavslutning ju !     var ju på stan med julia och sofie, tror jag redan berättat det .     iaf ....     sen på kvällen stack jag , julia , sofie, cajsa, lovisa och alexander och bowla !   det var h...

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 21 december 2011 18:05

  Inom ridning så är min favorit gren hoppning !   jag har själv varit rädd för att hoppa och jag vågade knappt hoppa....   men nu vågar jag ju såklart ! men jag är fortfarande lite feg när det gäller hoppning !     men är rätt stol...

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 21 december 2011 17:00

glöm inte frågestunden !         ni får fråga vad ni vill !   men vi svarar inte på fööör personliga frågor.     men snälla snälla snälla fråga på !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Presentation

hej ! vi e två hästgalna tjejer ! här kan ni läsa om hästar och massa annat kul :)
MVH hoppower

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards