hoppower

Alla inlägg under september 2011

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 30 september 2011 16:46

hej !

idag var jag lite med kompisar sen skulle jag sticka iväg -.-'


ja iaf ... vi var vid kiosken vid skolan och hade kul :D

det var jag julia och sen typ 6-7 killar från min klass ;)

och julia garvade HELA TIDEN nästan :p ehahahah

för hon berättade lite historier om sin lille bror .


typ att hon råka tapa han i sanden också fånga hon benen så hade huvudet kommit i sanden så det såg ut som att hon doppade han i sanden och sånt x) hahahahah ;p


stackars otto !


men iaf sen kom killar från B -klassen ... trevligt :) och ja lite fler x)


så gick julia och dom och panta flaskor så dom kunde ha råd till dricka typ eller godis :p hehe


... så ja sp hade vi kul där och prata och massa sånt ;p

också såg dom vem som va inne i målbrottet och sånt ...

så damon bah : '' ja alla killar här e typ inne i målbrottet''

så jag bah : '' ja alla då förutom yaya '' haha så han blev lite sur där ;p

men vi skoja ju så han blev ju inte sur hela tiden x).... jaja skit samma !

the same shit !


men ja ..... sen ska jag till mamma ;D ! kuligt :p

och träffa mandsan .. och sen så ska vi rida på lördag :DDD


vet inte när ni ska få se bilderna när jag hoppade wera på lektionenn :( mandsan e lite seg :p ehhehe


ne men ha det bra !


gör ett roligt inlägg snart typ :D


tips på rolig inlägg .. eller något ni e intresserade av o veta eller ja .. komentera ! :D

 

ha det braooooo !

//ollsan <3

 

 

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 29 september 2011 21:05

hej !

ska köra en liten hiss & diss :D fast idag hissar jag bara ;)

 


idag hissar jag bling bling på hjälmar !!:DD

as snyggt !

  (google bild)

fett snyggt !!


fast nu har jag typ en sån här hjälm : kanske inte e exakt som den men ja typ ;p

så så kommer jag antagligen blinga min hjälm :)

 

(google bild)


och sen hissar jag detta schabraket ! det e faktiskt snyggt :D

  visst e det ?:DD


men ja !

jag skulle säg något men jag kan inte komma ihåg vad :/ ååh stör mig !!

nä det var nog bara jag som tänkte xP hahah

ja men skriv om ni håller med med hissarna eller vad ni tycker ! :)

ha det bra

//ollsan <3

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 29 september 2011 20:52

hej  !!

vi har fått 1 enda komentar ! :/

tack julia för att du komentera ! :D hahahah ;pp


ne men några har kollat in och en har komenterat !

-.-'

om ni har en blogg vill inte ni ha komentarer ?

hahahahaha

jag e helt besatt av att få komentarer ;D hahah ! ne skoja ;p


men ja ... komentera e ni jätte snälla ! kan länka er blogg om ni vill ! :)

 

eller komentera anonymt ;)


ja ... har gjort läxor precis .. och vi gör pjäs på spanskan och vi ska visa upp dne imorgon .. asså vi e typ 6-7 i varje grupp .. vi har tre olika grupper .. så ska man spela upp en pjäs i gruppen då ;)


och vi fattar typ inte hur vi ska göra ! :(

ååh får damp ! så får man inte tag på alla och sånt skit -.-'

men ja ...


kanske gör hiss & diss inlägg :) ska bara hitta något att hissa eller vad jag nu ska göra ;p

hehe ...

//ollsan <3


Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 29 september 2011 16:57


hej alla !

nu MÅSTE ni komentera !

Ja / nej på om vi ska ha frågestund ! :)


den avslutas i så fall om två veckor när jag och Mandsan träffas igen :)

vi ska ses nu e i helgen men ja det e lite lite tid :p


har frågat mandsan åsså om hon vill det :) men hon måste svara först  ;)

men antagligen så blir det en frågestund ;D


ja ... idag ska jag göra och gör ... inget :/

jo jag ska göra läxor ! -.-' pallar inte -.-

men ja ....



asså ni komenterar aldrig ju :( kan det vara så svårt , och nnu kan ni faktiskt komentera ja / nej ? e det så svårt !

och ni kan komentera anonymt om ni tycker det e pinsamt :p

och vi kommer inte gå in och kolla vem det e som komenterar och så ;p hehe

så komentera nu för f**********n !!!!!! :D


annars e det nästan ingen mening med att blogga :/ för man vet inte ens om ni e intresserade eller inte :/  så snälla komentera ! :)

skulle vara jätte kul !

och nu när det e frågestund kanske :D


ännu bättre ju !


ni kan ställa t.ex .....

pizza elr tacos

katt elr hund ...


det behöver ju inte vara : hur länge har ni ridit och blablabla ..

visst vilken som e kul :D men ja ! ni får lite tips nu här bara ;pp

hhehe


så ja ! hoppas ni komenterar nu då :p

//ollsan <3

      

gulliga bilder på Fnazzel ^^<3



Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 28 september 2011 19:11

Hallojsen!<3

Idau e de Onsdag och de var så klart skola-.-

De var ju hopptävling i lördags de gick inte alls bra :(

Jag blev avkastad på framhoppningen och fick tre olydnad på banan :(

Men jag fickk en gamal häst som inte orkar hoppa mera menmen där kommer flera tåg ;)

Fick bilder på hopptävlingen men dom blev inte bra jag mbbar inte fotografen men typ hästen blev bra men inte jag han tog sånna konstiga hopp så jag hängde inte med så mkt ;P


Veckan har väl varig rolig jag har haft kul i skolan vrf vet jag inte.

I måndags så åkte jag till Solon med Elin min kusin vitamin :)

Och i tisdags så följde jag med Elin till henne ridskola och titta på henne :)...

 Och i måndags så var jag hos Solon då så gick jag ner med honom i en damm som vi har på gården fast jag gick inte ner bara han hehe :P men i allafall så bada han lite sen helt blötsligt så la han sig ner ^^ har bilder på de :)

Men dom får komma senare för jag har inte laddat upp dom på datan än.


Idag har jag inte gjort mkt skola,hemma och har precis ätit jag åt pasta ost och skink så mums, nu tv och kollar på lite bloggar:)


Imorgon e de skola och jag och Elin ska till solleboii :)<3

jag ska rida Örli också förmodligen :)

Men ni får ha de bra

Seeyaa!

Mandsaan!<3



Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 28 september 2011 15:03

hej alla !

idag ska jag med julia när hon rider ! ;D

kuligt !

(hon rider på samma ridskola för er som inte visste det) :p


Och ja :) nyss åt jag en hamburgare !   hehe gott   


och ja ... Ett tips ... när ni lagar bacon och sånt med mycket fett i ..:p

så lägg köttet ... när det e klart .... på några bitar toa /hushållspapper så suger papret åt sig fettet ! :)

väldigt bra ! ;p hehe

  så här gör ni då: 1. tar toapapper.  2. steker bacon eller andra saker med mycket fett t.ex hamburgare mm.  3. lägger köttet på toapapper och kanske vänder på köttet så allt åker av :p(ni bestämmer sj)

4. tar bort kötet... och äter x) också blir det fett kvar på pappret ! :)


enkelt !


ja ni får ha det så bra ! hoppas ni blev glada över ett litet tips ?:p heheh


men ja :) nu ska jag kolla topmodel 7 som går på trean !:)

och sen läxor -.-'


ha det bra ! //ollsan <3

Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 27 september 2011 20:22

tjabba !


idag har jag varit med julia ;D kuligt !

och hon tränade zumba , som hon kollade på via youtube, .....

och hon var ju proffs asså ! ;ooooo

....eller inte ..

haha nä skoja lilla jullsan <3 ^^


det var underhpllade iaf :D hahaha ;D


men ja ...

nu ska jag duscha snart :)

och sen ...... TRÅKIGA LÄXOR -.-''''' orkar inteee !!!!!!

och sån jävla historia sak som vi skulle läsa om grekland och skriva ner saker dom hade uppfinnit som lever kvar idag typ .. och alla hade redan gjort frågor till några sidor ! och jag var sjuk den dagen så jag e liite granna efter :(( -.-'

åsså ska vi skriva ner det med ja som lever kvar idag .. till imorgon !


orkar inte med läxor asså :'((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((8

  

... men vi har faktiskt inte haft sååå jätte mycket denna veckan :) .... än !


men ja ... ska in i duschen nu ! ha det brao !


//ollsan <3


Av mandsaanollsaan mandsaanollsaan - 26 september 2011 16:34

hej ! :)

tänkte göra ett inlägg om saker jag vill /vill ha just nu !

tänkte om det var kanske lite roligt ?:P och inte bara skriva vad man gör om dagarna osv ;)


Ja .... det första jag vill ha e :

Marabou CHOKLAAAAD  !! ååh vad sugen jag blir :(

 


ja kalla mig inte tjock :p hehe .... försöker faktist inte äta så mycket godis och så på vardagar :) har aldrig gjort dte så mycket , men innan brukade vi gå till kiosen vid skolan och handla någon godis bit heheh :p men annars klarar jag mig rätt bra faktiskt :)

-------------------------------------------------------------------------------

den 2:a saken jag vill ha e NYA KLÄDER !!

måste åka och shoppa någon dag :D

  ja jag bara tog några affärer ;p brukar inte handla i alla ;p

----------------------------------------------------------------------------------------------


Tredje saken jag vill är att hoppa om banan i lördags på tävlingen :'(

gick nt alls bra ! och jag hoppade konstigt :/ landningen var as ful ! följde inte med riktigt hela vägen :/// alla bilder som alla tatt blir i landningen -.-' :'(

usch !


vill verkligen ta om det :((((((

---------------------------------------------------------------------------------------------


Den sista saken !

är att jag vill rida !!!!!!!!

rida på en privat häst utanför ridskolan eller en privat på ridskolan x) hahah ;p

vill rida Razzel :( men han har ju en annan medryttare som rider han :/ och ja, det e bäst om han inte blir riden jätte mycket :)

men vill ändå i sitta i hans skit härliga sadel ! och bara rida och njuta !!


Razzel e BÄST ! <3


       

//ollsan <3



Ovido - Quiz & Flashcards